انریکه:پس اززوبی و اوزه بیو،نوبت اخراج من است؟

 

لوئيس انريکه در نشست خبري بازي با لوانته، در پاسخ به سوالي در مورد اخراج زوبي زارتا و اوزه بيو توسط بارتومئو، واکنش جالبي از خود نشان داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، زوبی زارتا به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا، چندی پیش توسط رئیس باشگاه از سمت خود برکنار شده بود و چند روز قبل نیز سرمربی تیم دوم بارسا (اوزه بیو)، به دلیل کسب نتایج صعیف از این سمت اخراج شد. 

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا که در نشست خبری بازی با لوانته شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در این رابطه به شوخی گفت:" منظورتان این است که پس از زوبی زارتا و اوزه بیو، حالا نوبت اخراج من است؟ (می خندد) این سوالی است که باید از رئیس باشگاه بپرسید. به شخصه از اخراج هیچ مربی ای خوشحال نمی شوم. اوزه بیو برای تیم های پایه ای باشگاه، خدمات فراوانی انجام داد و بیشترین همکاری را با تیم اول بارسلونا داشت. اینکه چرا او اخراج شد را باید بارتومئو توضیح بدهد."

انریکه در مورد دادگاهی شدن جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نیز گفت:" به او اتهامی زده اند و این به معنای این نیست که او واقعا مرتکب جرمی شده است. این اتفاق ممکن است روزی برای من، شما یا هر کسی بیفتد. باید صبر کنیم و ببینیم رای نهایی قاضی دادگاه چه خواهد بود." 

سرمربی بارسا در مورد بازی فردای تیمش مقابل لوانته گفت:" در بهترین شرایط به این بازی رسیده ایم. با تیمی بازی داریم که برای سقوط نکردن می جنگد و من هیچگاه چنین تیم هایی را دست کم نمی گیرم. لوانته تیمی متشکل از بازیکنان خوب است که بسته و دفاعی بازی می کنند. این یک چالش جدید و دشوار برای ماست و امیدوارم با ارائه بهترین نمایشمان، موفق به کسب سه امتیاز شویم. 

ما بهترین بازیکنان هجومی دنیا را بدون کوچکترین شکی در اختیار داریم.به من نام تیمی را بگویید که بهتر از ما حمله می کند! پشت این خط حمله نیز بهترین بازیکنان ممکن به عنوان پشتیبان حضور دارند که کمک می کنند بارسا با خیال راحت حمله کند. تیم های مقابل ما، بازیکنانشان را مقابل دروازه خود می چینند تا گلی دریافت نکنند و در هر بازی برای شکستن دیواره دفاعی حریفان، باید به سختی تلاش کنیم و این اتفاقی است که همیشه تکرار می شود." 

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد نزدیک بودن دیدار بارسلونا مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت:" من که فعلا به این بازی نمی اندیشم. فکر هم نمی کنم که کسی در تیم من، به آن دیدار فکر کند. برای ما بازی فردا مقابل لوانته مهم است چرا که همچنان عقب تر از رئال مادرید قرار داریم و باید سه امتیازها را جمع کنیم. فردا به همین قصد مقابل حریفمان قرار می گیریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 1:8 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.